Dobrodošli na Renault Trucks
Pričevanja
Renault Trucks T - Škotska - EM&T Rapson
Dolge razdalje
maj. 4 2021
Udoben, varčen in zanesljiv. Vemo, kako dobro se Renault Trucks T obnese na cesti. Toda enako dobro se obnese tudi izven nje, na zahtevnih podlagah in v grobi pokrajini Škotskega višavja.
EM&T RAPSON
USTANOVLJENO: 1901.
SEDEŽ: Škotska, Združeno kraljestvo
DEJAVNOSTI: prevoz blaga, pomoč in popravila pri nezgodah, specializirano za lesno industrijo (gozdarstvo).
8: število zaposlenih.
5: število vozil.
500.000: število prevoženih kilometrov na leto.
Na severu Škotske se Višavje na zahodu sreča z Atlantskim oceanom in na vzhodu s Severnim morjem. Pokrajino med njima oblikujejo številni hribi in gore, po katerih je ta regija dobila svoje ime. Ker je razmeroma blizu polarnega kroga, so zime lahko še posebej ostre, s pogostimi snežnimi padavinami vse od konca septembra dalje.
Prevozno podjetje EM&T Rapson ima sedež v vasi Helmsdale na vzhodni obali pokrajine Sutherland. Pred enim letom so Tommy Rapson in njegovi starši kupili 44-tonski Renault Trucks T 520. “Potrebovali smo robustno in zmogljivo vozilo, ki bo lahko delovalo na različnem terenu in v zahtevnih vremenskih pogojih.” Na Škotskem višavju, tej planoti z mnogimi “lochs” (jezeri), je geografija tista, ki narekuje hitrost potovanja. Na ravne, odprte ceste tu kar pozabite in se raje navadite na majhne hitrosti, krožne poti in obvoze na enopasovnih cestah z izmikališči; posebnimi mesti, kjer se lahko srečata dve vozili.
ROBUSTNO IN STROŠKOVNO UČINKOVITO VOZILO
Podjetje EM&T Rapson je specializirano za pomoč na cesti in delo v lesni (gozdarski) industriji. “Pred nekaj leti smo ustanovili podjetje s petimi vozili, ki so razvažala les po različnih delih naše regije,” pojasnjuje Tommy Rapson. “Imamo raznoliko paleto vozil, ki nam omogoča, da se soočimo z različnimi pogoji in pravili, ki urejajo prevoz lesa. Imamo tudi vozila, posebej primerna za ozke ceste, ki jih vozila z gosenicami ne morejo uporabljati.”
Pred enim letom, ko je iskal vozilo za prevoz hlodovine, je Tommy Rapson slišal za modelsko paleto Renault Trucks. “Dober sloves vozil in proizvajalca ter dejstvo, da je prodajalec iz Invernessa zagotovil zanesljivo podporo, so nas prepričali, da smo kupili Renault Trucks T.” Kljub zahtevnim delovnim pogojem je ponovno utrdil sloves vozila z nizko porabo goriva.
“To je zelo varčno vozilo. Nekega dne sem na enaki razdalji in po šestih vožnjah porabil 50 litrov dizelskega goriva manj, kot z nekim drugim vozilom!”
MNENJE VOZNIKA
Scott Middleton, voznik Renault Trucks T.
“V postelji vozila Renault Trucks T spim štirikrat na teden in vedno spim zelo dobro, ne glede na letni čas. Tudi sedeži so zelo udobni, poleti hlajeni in pozimi ogrevani.
Vstop in izstop iz kabine olajšujeta dve stopnici in ročaji na pravih mestih, pa tudi ko se moram povzpeti na ploščad za kabino in upravljati z dvigalom, je dostop prav tako zelo enostaven. Renault Trucks T je odlično orodje, ki vliva občutek moči in robustnosti.
Je zanesljiv in varen, zato mu tudi med vožnjo po nevarnih cestah lahko povsem zaupate, ne glede na vremenske razmere (sneg ali led). Kadar uporabljam regulator hitrosti in predme zapelje avtomobil, me vozilo opozori in samodejno prilagodi varnostno razdaljo. Tega tovornjaka ne bi zamenjal za nič na svetu!”
BREZHIBNO DELOVANJE
35-letni Scott Middleton vozi Renault Trucks T. Zanj je to drugi dom.
“Letno prevozim med 100.000 in 120.000 km, 30% do 40% izven cest, ostalo pa po asfaltu.
Scottov dan se začne ob šestih zjutraj. Z dvigalom se odpravi v gozd in na svoj priklopnik naloži 25 ton lesa.
“Nato grem na lokalno žago ali v drobilnico za proizvodnjo peletov, namenjenih za pridobivanje električne energije. Tovor razložim v tovarnah ali pristaniščih in se nato vrnem v gozd, kjer zopet naložim les. Vsak dan opravim dve do tri take vožnje v obe smeri.”
Scott se ne brani superlativov, ko pravi, da je “ta tovornjak izjemno vozilo.” Ob tem dodaja:
“Vozim lahko dlje in pri tem porabim manj goriva, kot s svojim prejšnjim vozilom. Nikoli me še ni razočaralo, ne na cesti ne izven nje. Še posebej ne na dolgih, zahtevnih klancih, na blatnih tleh in v težkih vremenskih razmerah. Ko je vozilo polno natovorjeno, moram na nekaterih nevarnih cestah kar najbolje izkoristiti vse njegove zmogljivosti.”
Kljub tem ekstremnim pogojem pa ga Renault Trucks T še nikoli ni pustil na cedilu. “Opravljamo samo običajne mesečne preglede in vse je v redu,” dodaja Tommy Rapson. Druga pozitivna lastnost je udobje v kabini.
“Veliko nam pomeni, da so vozniki zadovoljni s svojimi vozili, saj ni lahko najti pravih ljudi za tovrstna opravila. To je odličen argument, da privabimo motivirane voznike, ki bodo, posledično, zadovoljili potrebe naših strank. Ta tovornjak je dokazal, da je zaradi majhne porabe goriva stroškovno učinkovit in da je vedno razpoložljiv!