Transportne rešitve

5 ključnih točk za zmanjšanje porabe goriva tovornjakov in emisij CO2

5min
p041396

Spremljajte zmogljivost svojih tovornjakov z Optifleet

Z uporabo orodij za upravljanje voznega parka bodo metode ekološke vožnje postale bolj oprijemljive za vaše voznike, dolgoročno jih boste vključili v doseganje ciljev vašega podjetja in lahko ocenili koristi vloženih prizadevanj. Da bi bilo to zmanjšanje učinkovito, vam predlagamo, da uporabite orodje za upravljanje voznega parka, kot je Optifleet. Zasnovano in razvito skupaj s strokovnjaki s področja prevozov vam omogoča spremljanje dejanske porabe goriva vašega voznega parka po posameznih tovornjakih in vožnjah. Med vsemi razpoložljivimi podatki lahko izberete poročanje o tistih, ki so najbolj pomembni za vašo dejavnost. Te podatke lahko uporabite za prepoznavanje najboljših praks in izboljšav, ki jih je treba narediti za podporo vašim voznikom pri njihovi ekološki vožnji.

Porabo goriva je vedno mogoče izboljšati, in če boste upoštevali te nasvete, boste hitro ugotovili, da se bodo vaši stroški in emisije CO2 občutno zmanjšali. Naši strokovnjaki in poznavalci teh področij vas znajo podpreti in usmerjati pri prilagajanju rešitve Optifleet vaši dejavnosti.

Izkoristite našo programsko tehnologijo za učinkovitost porabe goriva

V preteklih letih smo se zavezali k razvoju in zagotavljanju številnih tehnoloških rešitev, da bi zmanjšali porabo goriva naših vozil. Naš paket Fuel Eco vključuje različne inovacije za zmanjšanje porabe goriva vaših vozil, kot so nastavljive funkcije zaustavitve/začetka delovanja motorja, zaviranje načina "power" in črpalke s spremenljivim pretokom. Tempomat vključuje tudi način "Eco Cruise Control", ki optimizira prestavljanje za prednostno varčevanje z gorivom.

Poleg tega so naše serije T, T High, C in K  opremljene z novima motorjema DE11 in DE13, ki skupaj z napredno tehnologijo, kot je "Turbo Compound", in namenskimi storitvami omogočata znatno zmanjšanje porabe goriva in emisij CO2 do -10 % (v primerjavi s prejšnjo generacijo motorjev DTI 11 in DTI 13). "Turbo Compound" omogoča doseganje višjih ravni navora pri nizkih vrtljajih motorja. Podobno tudi rešitev "Smart Torque Control" povečuje čas v območju, ki ponuja najboljše zmogljivosti motorja, ne da bi to vplivalo na okretnost.

Poleg tega bo novi motor DE11 s 460 KM, ki bo na voljo za pogone vozil D Wide in C 2.3, omogočil zmanjšanje porabe goriva do 10 %.

Renault Trucks priporoča tudi najvišjo hitrost vozila 88 km/h. Ta je privzeto nastavljena v programski opremi tovornjakov, ki zapustijo naš proizvodni obrat. Takšna omejitev hitrosti dejansko vpliva na čas vožnje le za nekaj minut, vendar pomeni zmanjšanje porabe goriva za 1 % (pri enaki vožnji s hitrostjo 90 km/h)!

Izberite najučinkovitejšo rešitev za vzdrževanje in servisiranje vaših tovornjakov

Pomembno je, da za svoja vozila opravljate redne servisne preglede. Zamujena menjava olja, nizek tlak v pnevmatikah ali pomanjkljiva nastavitev koles povečajo porabo goriva. Zato nudimo načrtovano vzdrževanje vašega voznega parka z ORIGINALNIMI nadomestnimi deli, ki jih krije pristna garancija proizvajalca, zaradi česar so servisirana vozila dlje časa na cesti.

p041327

Uporaba posebne konfiguracije, maziv in možnosti

Poleg odgovorne vožnje in rednega vzdrževanja smo razvili tehnična orodja za optimizacijo porabe goriva vašega komercialnega voznega parka. To vključuje uporabo motornih maziv, prilagojenih potrebam vašega tovornjaka. Izbirate lahko med obsežno ponudbo visokozmogljivih maziv, ki zmanjšujejo trenje v pogonski liniji in ščitijo motor vašega vozila.

Pri konfiguraciji svojih vozil morate upoštevati dve glavni merili:

  • povprečni tovor, ki ga prevažajo vaša tovorna vozila
  • topografijo terena, ki ga bodo premagovala.

Glede na vaše zahteve vas bomo usmerili k motorju, ki je primeren za vašo uporabo in ima ustrezno izhodno moč.

Podobno je za izboljšanje ekonomičnosti porabe goriva tovornjakov pomembno izbrati pravilno pogonsko gred in končno prestavno razmerje. Razvili smo zmogljivo orodje, s katerim lahko določite najprimernejšo pogonsko gred glede na prej omenjeni dve glavni merili in vašo uporabo: največja zahtevana povprečna hitrost, namestitev pnevmatik itd.

Pri odločanju o najboljši konfiguraciji za vaš tovornjak je treba upoštevati tudi aerodinamiko, ki je sicer pogosto spregledana, vendar je izredno pomembna. Renault Trucks T je bil že v fazi zasnove zasnovan tako, da ima manjši koeficient zračnega upora. Zato je kabina trapezoidne oblike; zadaj je širša kot spredaj, vetrobransko steklo pa je za 12 % nagnjeno nazaj. Vozilo je serijsko opremljeno tudi z integriranim deflektorjem, ki ga je mogoče nastaviti v pet različnih položajev. Če je zmanjšanje porabe goriva vaša glavna prednostna naloga, se lahko odločite za težke aerodinamične komponente. Izberete lahko ojačane stranske deflektorje, podaljške ovoja nad šasijo ali podaljške vrat. Skupaj lahko ti sestavni deli zmanjšajo porabo goriva za več kot 1 %. Če se to odšteje od števila prevoženih kilometrov, je to lahko precejšen prihranek.

Ne glede na to, kakšni so vaši cilji za zmanjšanje porabe goriva, se obrnite na nas.

AERODINAMIČNO OBLIKOVANJE

Renault Trucks Aerodynamic Design

1- Različne vrste strešnih deflektorjev

Fiksno (88 mm), ročno nastavljivo od 285 do 496 mm (hitra nastavitev neobvezno) - zložljivi stranski deflektorji.

2 - 12° naklon vetrobranskega stekla

3 - Odbijač z integriranim spojlerjem

4 - Trapezna kabina

2,3 m spredaj in 2,5 m zadaj.

5 - Razširitve oklepa

Na podaljških okvirjev in vrat.

6 - Deflektor vgrajen v optični blok

7 - Obrobe koles

Izboljšajte pretok zraka in zmanjšajte količino vode pljuski.

Strinjam se, da bo družba Renault Trucks z oddajo tega obrazca shranila in hranila moje osebne podatke toliko časa, kolikor bo potrebno za oceno posredovanih informacij in da me bo lahko ponovno kontaktirala v zvezi s to posebno temo. Moji podatki se lahko posredujejo tudi partnerjem in distributerjem družbe Renault Trucks, ki bodo lahko obravnavali moje povpraševanje.
Set canonical URL
Off