Dobrodošli na Renault Trucks
Electric Range
Električni tovornjaki in alternativna goriva: Renault Trucks odgovarja na vsa vaša vprašanja
Za reševanje podnebne krize in izboljšanje kakovosti zraka v naših mestih mora prometni sektor preiti s fosilnih goriv na čistejša in trajnostna alternativna goriva.
Pogosta vprašanja upravljavcev so, kaj so alternativna goriva in zakaj so pomembna? Ali so alternativna goriva boljša za okolje? In katero alternativno gorivo je najboljše za moj vozni park?
V nadaljevanju si preberite več informacij o alternativnih gorivih, vključno z električnim in vodikovim, zakaj je električno gorivo najuspešnejša možnost in kako vam lahko Renault Trucks že danes pomaga uresničiti vaše ambicije glede razogljičenja.
Izpolnite spodnji obrazec, če nismo odgovoril na vsa vaša vprašanja
Koliko kilometrov lahko z enim polnjenjem prevozite z električnim tovornjakom, je odvisno od več dejavnikov, med drugim od specifikacije in uporabe tovornjaka, tovora, distribucijskega cikla, načina vožnje, topografije in vremenskih razmer. Na primer, doseg električnega tovornjaka Renault Trucks E-Tech lahko doseže do 560 km*, vendar je doseganje tega cilja odvisno od vrste vozila in pogojev uporabe.
Namesto da se osredotočate na to, kateri električni tovornjak bo imel najdaljši doseg, se vedno splača izbrati pravo vozilo s pravim dosegom za vašo uporabo in ne nositi večje teže baterije, kot jo potrebujete. Naši strokovnjaki vam pomagajo oblikovati tovornjak, ki ga potrebujete.
Ob pravilni uporabi lahko tudi regenerativno zaviranje pomaga podaljšati doseg ali skrajšati čas polnjenja z uporabo motorja za pretvorbo kinetične energije med zaviranjem v električno energijo, ki se lahko vrne v baterijo in zagotovi 20-40-odstotni prihranek.
*Na podlagi 6 paketov baterij s 94 kWh za Renault Trucks E-Tech D in distribucijske dejavnosti.
Pri nakupu električnega vozila morate biti prepričani, da ima vozilo zadosten doseg in zmogljivost za opravljanje nalog v celotni življenjski dobi.
Začne se z izbiro pravega vozila s pravim številom baterijskih sklopov, ki ustrezajo vaši uporabi in poti. Z uporabo orodja, kot je Renault Trucks's Range Simulator vam pomaga izračunati pričakovani doseg vašega tovornjaka na podlagi vašega modela, uporabe, okolja, temperature in odstotka obremenitve. Strokovnjaki družbe Renault Trucks vam bodo za prilagojen izračun pripravili posebne izračune poti za vašo dejavnost.
Akumulatorji se v svoji življenjski dobi starajo, zato družba Renault Trucks ocenjuje zmogljivost akumulatorja za "konec življenjske dobe", ko je skladiščna zmogljivost le 80 % začetne zmogljivosti. To pomeni, da je na začetku življenjske dobe doseg baterije večji od potrebnega, s staranjem pa bo tovornjak vedno imel shranjeno potrebno energijo, da bo lahko opravljal svoje vsakodnevne naloge. Mimogrede, dnevne naloge so vedno izračunane z 90 % teoretične energije, kar pomeni, da mora biti po koncu dneva v bateriji še 10 % energije.
Renault Trucks zagotavlja zmogljivost baterije svojih električnih tovornjakov z edino zavezo o zmogljivosti baterije v panogi od 8 let za Renault Trucks E-Tech Master. (z garancijo OEM) do 10 let za Renault Trucks E-Tech D & D Wide (z garancijo OEM in servisno pogodbo).
Spodaj si oglejte našo ponudbo E-Tech!
Eno od prvih vprašanj, ki jih ljudje postavljajo, je, koliko stane polno polnjenje električnega tovornjaka?
Najprej morate razumeti, koliko energije potrebujete ter kdaj in kje lahko polnite vozila. To se začne z načrtovanjem poti in pregledom lokacije za oceno energije, ki je na voljo na vaši lokaciji.
Uporabiti boste morali ustrezno polnilno infrastrukturo za svoje delovanje. Številne dejavnosti back-to-base je mogoče polniti čez noč s standardnimi polnilnicami. Hitro polnjenje je sedemkrat hitrejše in lahko zagotovi možnosti polnjenja med odmori voznikov za premagovanje daljših razdalj ali večizmensko delovanje.
Prehod na električna tovorna vozila lahko dejansko privede do prihrankov, saj se lahko bolje pogajate o ceni na kWh. Tudi če je potrebna velika naložba, lahko ocenimo 10-odstotno znižanje, vključno s plačilom na obroke (transformator, distribucija, polnilnice) in namestitvijo.
Renault Trucks ponuja prilagojeno podporo in strokovno svetovanje, ter sodeluje s ponudniki energije, da bi zagotovil, da rešitve za polnjenje odražajo vaše takojšnje in tekoče potrebe.
Več informacij o namestitvi in vzdrževanju polnilne infrastrukture
Operaterji, ki preučujejo alternativna goriva za svoj vozni park, se najprej vprašajo, koliko stane električni tovornjak.
Čeprav je električni tovornjak na začetku dražji od dizelskega tovornjaka, je njegovo obratovanje v celotni življenjski dobi bolj ekonomično. Zato je pomembno razmisliti o stroških kot celoti.
Pri skupnih stroških lastništva (TCO) se upošteva več dejavnikov, vključno z nakupno ceno, stroški energije, uporabe, vzdrževanja, vrednosti pri nadaljnji prodaji, financiranja in zavarovanja. Strokovnjaki Renault Trucks za energetski prehod vam lahko pomagajo pridobiti prilagojeno analizo TCO glede na vašo dejavnost.
V celotnem obdobju lastništva so obratovalni stroški pri električnem tovornjaku nižji - stroški vzdrževanja so nižji (-30 %) saj je servisiranje električnih motorjev preprostejše, stroški energije pa so nižji od stroškov dizelskega goriva. Pri nekaterih dejavnostih lahko električni tovornjaki v nekaj letih dosežejo enakovredne TCO z dizelskimi tovornjaki, v mnogih primerih pa je električno vozilo bolj konkurenčno.
Poleg tega so lahko električna težka gospodarska vozila predmet vladne pomoči. Naši strokovnjaki vam lahko pomagajo pri financiranju voznega parka električnih tovornjakov.
Pri razogljičenju vašega poslovanja je električna energija najbolj realna možnost, saj je na voljo že zdaj, tehnologija pa hitro napreduje.
Električna vozila Renault Trucks so že v uporabi pri strankah po vsej Evropi. Stranke, ki naročijo ali preizkusijo električna tovorna vozila, vedo, da tehnologija deluje, vozniki pa cenijo tišjo kabino in mirnejšo vožnjo.
Vedno večji doseg baterij pomeni, da bo v bližnji prihodnosti z električnim tovornjakom mogoče uporabljati skoraj vse dejavnosti, in to z zmogljivostmi, ki bodo enakovredne tradicionalnim dizelskim tovornjakom.
Podnebnih sprememb ne moremo zaustaviti brez dekarbonizacije cestnega tovornega prometa. Za mestne in polregionalne prevoze so električna vozila že odgovor, vendar se mnogi sprašujejo, ali že obstajajo električni težki tovornjaki?
Pri Renault Trucks smo zavezani pospeševanju prehoda na neto ničelno vrednost in odločeni, da se bomo podnebnemu izzivu z razvojem čistejših transportnih rešitev, ki bodo naše stranke spremljale na njihovi poti razogljičenja, tudi odzvali.
Danes Renault Trucks ponuja električna vozila za vse načine uporabe in širi svojo paleto 100-odstotno električnih tovornjakov, ki vključuje 44-tonski električni vlačilec Renault Trucks E-Tech T in Renault Trucks E-Tech C, namenjen regionalnemu prometu oziroma mestnemu gradbeništvu.
Za zagotavljanje optimalne zmogljivosti na dolgih razdaljah se bodo postopoma uvajale megabencinske polnilnice, ki bodo leta 2027 v Evropi dosegle 1 700 polnilnih mest.
Spodaj si oglejte našo ponudbo E-Tech!
Polovica električnih tovornjakov, ki jih prodajamo v Evropi, je danes proizvedena v tovarni Renault Trucks v Blainville-Sur-Orne v Franciji. Tu se 16- in 26-tonska serija Renault Trucks E-Tech D sestavlja na isti montažni liniji, ki se uporablja za naše dizelske tovornjake. Naše električne tovornjake smo zasnovali na podlagi naših dizelskih vozil, zato lahko za sestavljanje skupnih delov uporabljamo iste preizkušene proizvodne postopke.
Vsi namenski električni deli so vnaprej sestavljeni v posebni enoti, preden so odpeljani na montažno linijo.
Od tu se električni tovornjaki priključijo na posebno električno zaključno linijo, kjer se vgradijo baterije in priključijo 600 V, na koncu pa se jih polni za prvi preskus. Skupno traja izdelava električnega tovornjaka približno 50 ur.
Prehod na električna vozila lahko pomaga v boju proti podnebnim spremembam, toda ali so električni akumulatorji res okolju prijazni? Renault Trucks si prizadeva omejiti vpliv električnih akumulatorjev na okolje. Vse meritve se izvajajo od zibelke do groba, da bi upoštevali vse faze življenjskega cikla akumulaotrja.
Pridobivanje mineralov za proizvodnjo akumulatorjev poteka z največjim spoštovanjem do okolja in uporablja le dobavitelje, ki spoštujejo mednarodne predpise.
Vse akumulaotrje, ki pridejo na trg, spremljamo s spremljanjem delovanja in servisiranjem za podaljšanje uporabe.
Glede na uporabo in model Renault Trucks jamči za življenjsko dobo akumulaotjrev od 2 do 8 let. Akumulatorje je mogoče po izteku prve življenjske dobe ponovno uporabiti, pri čemer so možnosti za njihovo drugo življenjsko dobo od 10 do 15 let.
Akumulatorje je mogoče tudi reciklirati: to je bistveni del procesa razogljičenja in izjemno pomembno za krožno gospodarstvo. Sestavine, kot so grafit, litij in nikelj, se ločijo, tako da jih je mogoče ponovno uporabiti v proizvodnji.
Čeprav bo vodik sčasoma morda del mešanice energentov za prevozne storitve, Renault Trucks meni, da je električna energija najučinkovitejša in najzanesljivejša rešitev za večino storitev, in meni, da se tovornjaki na vodik v cestnem tovornem prometu ne bodo začeli množično uporabljati vsaj v desetih letih.
Obstajajo tudi vprašanja o okoljskih referencah in stroških vodika. "Sivi" vodik se proizvaja iz fosilnega metana in izpušča 14 % več emisij CO2 kot dizelsko gorivo. Okolju prijazni alternativi "modri" in "zeleni" vodik sta bistveno dražji in se bosta verjetno uporabljali v industrijah, kot so jeklarstvo, gnojila ali elektrarne.
Vodikove gorivne celice so tehnološko najnaprednejša rešitev, vendar so drage, saj potrebujejo trikrat več energije, da prevozijo enako razdaljo kot električni tovornjaki na baterije.
Kontaktirajte nas za več informacij
Naši izdelki E-tech
Preizkusite naš simulator porabe tovornjakov
Renault Trucks vam lahko pomaga na vseh stopnjah prehoda na elektromobilnost z orodji, s katerimi lahko določite razdaljo, ki jo lahko prevozite glede na način uporabe.
Model
Usage
Operation
Temperature : 0°
Load : 50%
Given those criteria, here is the expected maximum operating range of your truck:
The indicated range depends on the individual use of the vehicle, its equipment and other external factors. For each model, the range is calculated at the beginning of the battery's life with the maximum number of packs, it is given as an indication and has no contractual value.