Dobrodošli na Renault Trucks
Pričevanja
Renault Trucks T High - Finska - Martom Oy
Dolge razdalje
maj. 1 2017
Jani Martikainen s svojim vozilom Renault Trucks T High, znanim kot "diamantni hudič", vsak dan prepotuje finske ceste od severa do juga in od vzhoda do zahoda. Pri temperaturah od -30 °C do +30 °C je njegovo vozilo postalo zanesljiv, zmogljiv in varen partner.
Podjetje Martom Oy sem ustanovil leta 2005 s partnerjem Tomijem Hjeltom. Trenutno imava devet zaposlenih, od tega pet voznikov s polnim delovnim časom in še enega s krajšim delovnim časom. Sedež imamo v mestu Vantaa blizu Helsinkov, vendar nimamo sedeža, prostorov ali garaž. Vsa "čarovnija" našega poslovanja poteka na cesti, moja žena pa dokumentacijo ureja na našem domu. Čeprav sem se izšolal za mehanika, tega dela dejansko nikoli nisem opravljal.
Navdušenje nad tovornjaki me je kmalu prevzelo in me pripeljalo na cesto. Naš "hudičev vozni park" sestavlja pet vlačilcev (Star Devil, Black Devil 666, SWE Devil itd.), vključno s paradnim konjem Diamond Devil, Renault Trucks T High, ki ga vozim. Imamo tudi lažje vozilo za prevoz živil pri nadzorovanih temperaturah. Delamo kot podizvajalci za podjetje Rahtikeskus, ki nam dodeljuje naloge za prevoz vseh vrst blaga.
Naši tovornjaki letno prevozijo od 100 000 do 120 000 km, lažje vozilo pa 40 000 km. Naša dejavnost nas vodi do najbolj oddaljenih koncev Finske in vsak dan je drugačen, prav tako blago, ki ga prevažamo: elektronska oprema, industrijski sestavni deli, živila, papir in celo nevarne snovi.
MOČ DIAMANTNEGA HUDIČA V EKSTREMNIH VREMENSKIH RAZMERAH
Pred nekaj več kot letom dni smo morali zelo hitro dobiti novo vozilo. Prodajalec vozil Renault Trucks na Finskem, ki smo ga po pozitivnih izkušnjah z njim cenili, nam je predlagal vozilo Renault Trucks T High, za katerega se je zdelo, da ustreza našim zahtevam.
Ta prvi vtis se je v veliki meri potrdil. Motor z močjo 520 KM je omogočal lahkotno prevažanje težkih tovorov po vseh vrstah površin in v vseh vremenskih razmerah. Najbolj me je presenetila njegova moč, ki je bila na voljo že pri 30.000 prevoženih kilometrih, medtem ko morajo druga vozila običajno prevoziti od 50.000 do 60.000 km, preden dosežejo svoj polni potencial. V mestnih razmerah, na odprtem terenu ali v hribovitih predelih me nikoli ne pusti na cedilu.
Opazil sem tudi, da porabi manj kot drugi "hudiči" v voznem parku, čeprav nisem posebej lahkoten na pedalu! Če bi se potrudil in sprejel bolj prilagodljiv način vožnje, bi po mojem mnenju prihranil še več.
5 LET VISOKE ZMOGLJIVOSTI NA VSEH VRSTAH CEST
Od začetka prodaje leta 2013, se je paleta tovornih vozil Renault Trucks T razširila v Franciji in po vsem svetu ter iz leta v leto znova potrjuje svojo moč, nizko porabo goriva in zanesljivost na vseh vrstah površin in na vseh zemljepisnih širinah. Njegova modularna zasnova omogoča izpolnitev vseh potreb prevoznikov na dolge razdalje, hkrati pa zagotavlja popolno ravnovesje med močjo in prihrankom goriva ter udobno vožnjo in življenjem v vozilu.
Nagrajena zmogljivost. Vse od leta 2015 pridobljene nagrade International Truck of the Year Award do leta 2018, ko je Renault Trucks prejel nagrado German Design Award, Renault Trucks nenehno izboljšuje zmogljivost svojih vozil: motor DTI 13 se zdaj ponaša s sistemom vbrizgavanja Common Rail za manjšo porabo, zaradi zmanjšanja mase pa se je zdaj povečala njegova nosilnost.
UDOBJE S PETIMI ZVEZDICAMI ZA VEČJO VARNOST
Cesta je moje življenje, moja "panoramska pisarna" in moj drugi dom. Za varno vožnjo brez utrujenosti pa je udobje nujno potrebno. Če bi moral dati oceno vozilu Diamond Devil, bi zaradi udobja, vidljivosti in voznih lastnosti brez pomisleka dobil 10 od 10. Postelja ustreza moji precejšnji velikosti, kabina je odlično zvočno izolirana in ogrevana. To je bila pravzaprav prva stvar, ki sem jo moral preizkusiti, saj je bila ob odhodu na prvo nalogo z Renault Trucks T temperatura -32 °C! Na Finskem se pogosto spopadamo z ekstremnimi vremenskimi razmerami. Močan dež, polarni mraz, vročina itd. Toda Renault Trucks T High, moj "diamantni hudič", me vedno varno pripelje na cilj, tudi v najbolj oddaljene in nedostopne predele naše ogromne države.