Dobrodošli na Renault Trucks
Pričevanja
Renault Trucks D Cab 2,1 m - Španija - Fandiño
Distribucija
avg. 1 2018
FANDIÑO
Fandiño je eno od vodilnih podjetij na področju prodaje in distribucije zamrznjenih jedi na severozahodu Španije. Prodajni zastopnik Jose Luis vsak dan dostavlja izdelke za volanom tovornjaka Renault Trucks D 2,1 m s hladilno nadgradnjo.
Nam lahko poveste kaj o svojem delu s Fandiño?
José Luis - Sem prodajni predstavnik in vsak dan opravljam dostavo po vsej regiji Asturija za volanom vozila Renault Trucks D Cab 2,1 m. Fandino že skoraj 60 let prodaja in distribuira zamrznjena živila za skupnosti in restavracije. Tukaj, v Avilesu, usklajujemo dejavnosti naše distribucijske mreže v Asturiji, Kantabriji, Leonu, Zamori, Valladolidu itd. Ponujamo široko paleto izdelkov, prilagojenih potrebam naših strank, od predjedi do sladic. Prevoz je ključni dejavnik našega poslovanja, saj moramo biti sposobni zagotoviti kakovost izdelkov na vseh stopnjah postopka, kar pomeni ohranjanje hladne verige. Svoj dan začnem ob 7.00. S sodelavci pripravimo tovornjake za dostavo. Čez noč odklopimo električno napajanje, da ohranimo zamrznjena živila, pripravimo dokumente in se nato odpravimo na pot. Vsak teden opravimo vnaprej določene obhode dostave, običajno rednim strankam. Naš dan se konča okoli 18. ali 19. ure. Ko se vrnemo na sedež podjetja, naložimo vozila z naročili za naslednji dan.
Zakaj je vozilo Renault Trucks D Cab 2,1 m primerno za vašo dejavnost?
J.L - Vozilo je popolnoma prilagojeno našim potrebam v smislu okretnosti, zanesljivosti in robustnosti. Omogoča nam, da popolnoma mirno načrtujemo svoje vsakodnevno delo in spoštujemo zaveze, ki smo jih dali našim strankam. Vse, kar moramo storiti, je, da upoštevamo servisni načrt in se izognemo okvaram, ki bi ovirale naše delo in zavlačevale dobave. Zato nam daje veliko mero varnosti in zagotovljivosti. To vozilo me je presenetilo tudi z majhno porabo goriva, čeprav veliko vozim po mestih, vaseh in gorskih cestah, kjer je poraba običajno večja.
Podjetje Fandiño, ki posluje že 60 let, je prevzelo popoln nadzor nad celotno hladilno verigo, da bi zagotovilo kakovost svojih izdelkov. Njegova vozila letno prevozijo od 60.000 do 70.000 km. Voznikom omogočajo, da se povsem mirno veselijo delovnega dne in spoštujejo svoje obveznosti do strank .
NIZKA PORABA
Tehnologija, aerodinamika in inteligentna vožnja omogočajo znatno zmanjšanje porabe goriva.
ENOSTAVNA MONTAŽA KAROSERIJE
Predhodno je nameščenih več mehanskih in električnih elementov za lažjo montažo karoserije, ki so zasnovani tako, da so primerni za vse vrste dejavnosti.
MANEVRIRANJE
Zaradi zmanjšanega obračalnega kroga, kratkega sprednjega previsa in kompaktne kabine so vozila serije D izjemno okretna.
Kako se obnese v naseljenih območjih in na gorskih cestah?
J.L - Renault Trucks D Cab 2,1 m mi v vaseh, kamor se vozim vsak dan, resnično olajša življenje. Kljub svoji velikosti je okreten, omogoča dobro vidljivost, je enostaven za parkiranje in vožnjo. Omogoča mi tudi nemoteno vožnjo v prometnih ali preobremenjenih krajih. In predvsem, kar je zelo pomembno, lahko parkiram na območjih, kjer je dostop lahko omejen in otežen. Na gorskih cestah mi njegova obvladljivost v kombinaciji z njegovo močjo omogoča prečkanje gorskih prelazov, tudi ko je zemlja pozimi spolzka. Prav tako je vožnja zelo enostavna, saj je vse na dosegu roke. Ima zelo enostaven za uporabo robotiziran menjalnik ter več pripomočkov za vožnjo, kot je pomoč proti parkiranju vzvratno, ki ustavi vozilo in prepreči trčenje v druge. S pomočjo retarderja ni potrebno pretirano zavirati, omogoča mi popolnoma varno vožnjo brez utrujenosti.
POSODOBITVE O...
HLADILNI TRANSPORT V ŠPANIJI: SEKTOR V RAZCVETU
Španski prevozniki zaradi razmaha izvoza sadja in zelenjave nenehno posodabljajo in širijo svoje flote vozil z nadzorovano temperaturo.
RASTOČI TRG
Leta 2015 se je število registracij španskih hladilnih prikolic in polprikolic povečalo za 36 %. Po uradnih podatkih strokovnega združenja specializiranih proizvajalcev je ta prodaja predstavljala 40 % segmenta. Številke, ki veliko povedo o dobrem stanju prevoza s kontrolirano temperaturo na Iberskem polotoku.
OŽIVITEV POSLOVANJA
Gre za raven uspešnosti, ki je nedvomno posledica splošnega okrevanja gospodarske dejavnosti in prevladujočega španskega izvoza sadja in zelenjave, ki se prevaža po cesti in dostavlja po vsej Evropski uniji. Španija je trenutno vodilna izvoznica svežega sadja in zelenjave v Evropi in na tretjem mestu na svetu za Kitajsko in ZDA.
UGODNA GOSPODARSKA KLIMA
Prevozna podjetja so zaradi teh razmer povečala svoje zmogljivosti in vozni park ter tako ohranila konkurenčno prednost na evropskem trgu.
Kako ocenjujete udobje v kabini?
J.L - Za volanom svojega vozila Renault Trucks D Cab 2,1 m preživim veliko časa, zato zame udobje pomeni varnost, saj če sem manj utrujen, sem bolj pozoren in učinkovit. Sedeži so zelo udobni. Položaj volana je mogoče prilagoditi, zlasti glede globine. Za dolga potovanja je mogoče prilagoditi tudi naslon za glavo in naslonjala za roke. Ta tovornjak je tudi enostavno dostopen. Pri mojem delu moramo večkrat na dan vstopiti in izstopiti iz kabine. Pri delu v urbanih območjih pa so v kočljivih situacijah na tovornjaku še številne druge zelo pomembne funkcije, kot sta zaviranje v sili ali dobra okretnost pri krmiljenju. Tu lahko v celoti cenim superiornost sistema ABS in tudi oprijemljivost vozila na cesti. Če povzamem, lahko rečem, da je Renault Trucks D cab 2,1 m v vseh pogledih pomirjujoče varno delovno vozilo. Je zanesljiv pri vsakodnevni uporabi ter vsestransko uporaben in robusten v vseh razmerah.