Sporočila za javnost

DO 10% PRIHRANKA GORIVA Z NOVO GENERACIJO MOTORJEV RENAULT TRUCKS

4min
3

Renault Trucks se sooča z izzivom zmanjšanja porabe goriva in emisij CO2. Proizvajalec svoje serije T, T High, C in K opremlja z novimi motorji DE11 in DE13. Skupaj z integracijo naprednih tehnologij, kot je Turbo Compound in namenskih storitev se poraba lahko zmanjša do 10%.

Renault Trucks je leta 2021 naredil velike spremembe v svojih serijah T, T High, C in K v smislu dizajna, udobne vožnje in udobja v vozilu. Proizvajalec nadaljuje to evolucijo s prihodom novih motorjev Euro VI Step E, DE11 in DE13 s prostornino 11 in 13 litrov, ki v kombinaciji z integracijo novih tehnologij in namenskih storitev zagotavljajo prihranek goriva do 10% v primerjavi s prejšnjo generacijo motorjev Renault Trucks.

OPTIMALNA UČINKOVITOST NOVIH MOTORJEV DE11 IN DE13

Nova generacija motorjev Renault Trucks Euro VI Step E, DE11 in DE13, vključuje nove tehnologije, ki znatno zmanjšajo porabo goriva in emisije CO2.

Za izboljšano izgorevanje imata motorja DE11 in DE13 patentirano tehnologijo Wave Piston. S preusmeritvijo plamena v zgorevalno posodo ta rešitev omogoča boljši izkoristek razpoložljivega kisika in s tem boljše zgorevanje. Motorji so opremljeni tudi z novimi injektorji z izboljšano natančnostjo, ki so prilagojeni novemu izgorevanju.

Za izboljšanje učinkovitosti se je Renault Trucks osredotočil tudi na zmanjšanje izgub zaradi trenja: preoblikovali so ojnice, bate in ročično gred ter optimizirali nadzor plina v ohišju motorja. Razvit je bil tudi nov visokozmogljiv turbopolnilnik s krogličnimi ležaji z izboljšanim odzivnim časom in oljno črpalko s spremenljivim pretokom v kombinaciji z oljem z nizko viskoznostjo.

Nenazadnje se je Renault Trucks odločil za optimiziran sistem naknadne obdelave in novo krmilno enoto motorja.

TEHNOLOGIJA TURBO COMPOUND ZA MOČNEJŠI MOTOR Z VARČNO PORABO GORIVA

Za optimalno zmogljivost so Renault Trucks T, T High in C lahko opcijsko opremljeni z motorjem DE13 TC s tehnologijo Turbo Compound, ki zagotavlja znatne prihranke goriva brez ogrožanja manevriranja ali komercialne hitrosti.

Dodatna turbina, nameščena za turbopolnilnikom, pretvarja preostalo energijo v izpušnih plinih v mehansko energijo in jo v obliki dodatnega navora motorja prenaša na ročično gred.

Turbo Compound torej omogoča doseganje višjih ravni navora pri nižjih vrtljajih motorja. Na avtocesti, s tempomatom in pri vožnji navkreber, je mogoče vzdrževati konstantno hitrost brez prestavljanja v nižjo prestavo.

NOV MENJALNIK ZA HITREJŠE PRESTAVLJANJE

Vozila so opremljena z novo generacijo menjalnika Optidriver, ki vključuje nov kalkulator, novo krmilno programsko opremo in nov aktuator sklopke za bolj gladko in hitrejše prestavljanje.

NAPREDNA PROGRAMSKA OPREMA IN STORITVE ZA POPOLEN NADZOR NAD PORABO GORIVA

Za večji prihranek goriva se je Renault Trucks odločil tudi za rešitev Smart Torque Control, ki maksimizira čas, preživet v coni, z najboljšim izkoristkom motorja, ne da bi pri tem ogrožala okretnost.

Renault Trucks še naprej izboljšuje tudi prediktivni tempomat Optivision, ki uporablja topografijo ceste za optimizacijo prestavljanja in povečanje prihranka goriva.

Proizvajalec ponuja tudi rešitve za podporo prevoznikom pri njihovih prizadevanjih za spremljanje in izboljšanje porabe goriva in emisij CO2 njihove flote. Programska oprema za upravljanje voznega parka Optifleet (modul Check) spremlja porabo goriva vsakega vozila in analizira sloge vožnje, da bi natančno določila področja, kjer je mogoče ukrepati glede zmanjšanja porabe. Poleg tega je Renault Trucks razvil celoten program usposabljanja o načelih racionalne vožnje, da zagotovi nadzor nad porabo goriva.

Set canonical URL
Off